Computational Linguistics, Sharif University of Technology

زبان‌شناسی رایانشی دانشگاه صنعتی شریف

Computational Linguistics, Sharif University of Technology

زبان‌شناسی رایانشی دانشگاه صنعتی شریف

سمینار

برنامه سمینارهای مرکز زبان و زبانشناسی_پاییز 90

نظرات 8 + ارسال نظر
بهزاد شنبه 28 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 22:10

سلام
من به زبانشناسی رایانشی علاقه دارم و امسال میخوام شرکت کنم و چند تا سوال داشتم در این رابطه :
1. چه منابعی خوندین شما؟
2. میانگین درصدها حدودا باید چقدر باشه؟
3. این سمینارها آیا شرکت درشون برای عموم آزاده؟

تشکر

پریا شنبه 28 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 22:32

با سلام
1.من کتابهای دکتر باطنی/دکتر ثمره/ابوالحسن نجفی و کتاب hudson رو پیشنهاد می کنم
2.درصدا متفاوته ولی عموما 70 به بالاس
3.دقیقا نمی دونم(براتون می پرسم)

بهزاد شنبه 28 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 23:31

مرسی، فقط دستورو نگفتین چی بخونم؟

پریا یکشنبه 29 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 17:52

"دستور انوری و گیوی"
شرکت در سمینار هم برای عموم آزاده

بهزاد یکشنبه 29 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 21:23

ممنون، خوبه منم دارم همینا رو میخونم

خوب من دانشجوی شریف نیستم دم در چی بگم که رام بدن؟

پریا سه‌شنبه 1 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 20:57

بگید با یکی از اساتید گروه زبان کار دارید.اسم یکی از استادا رو بگید میزارن بیاید.کارت شناساییتونم همراه داشته باشید

مرتضی شنبه 5 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 19:49

به به، چشم حراست روشن ...

پریا شنبه 5 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 22:16

:دی
خود حراست راهنماییم کرد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد