Computational Linguistics, Sharif University of Technology

زبان‌شناسی رایانشی دانشگاه صنعتی شریف

Computational Linguistics, Sharif University of Technology

زبان‌شناسی رایانشی دانشگاه صنعتی شریف

پرتال زبان‌شناسی رایانشی

در این پست قصد دارم لینک پرتال جامع زبان‌شناسی رو معرفی کنم.

در این لینک مباحثی چون زبان‌شناسی چیست؟"، "سیر تحول زبان‌شناسی در ایران و جهان ،زبان‌شناسی نظری و کاربردی، علوم میان رشته ای و مرتبط با زبان‌شناسی مطرح شده، که از لینک زیر قابل دسترسی است:

 

پرتال جامع زبان‌شناسی 

 

از قسمت علوم میان‌رشته ای می تونید وارد لینک مربوط به زبان‌شناسی رایانشی بشید ولیست کتب و مقالاتی که در این زمینه منتشر شده رو ببینید. 291 مقاله و کتاب در این لینک معرفی شده که اکثر مقالات رو می تونید دانلود کنید یا چکیدش رو بخونید. 

 

لینک کتب و مقالات منتشر شده در حوزه ی زبان‌شناسی رایانشی

 

نظرات 2 + ارسال نظر
فاطمه جمعه 28 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 20:45

میگم پریاجون خیلی جالبه ، من و شما انگار هماهنگ جستجو می کنیم. هر دفعه که میام و وبلاگ رو چک میکنم میبینم که تازه به این سایتی که معرفی کردی سر زدم.

خب دل به دل راه داره دیگه

Mr. MiM دوشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 00:37

قبلا" به این سایت سر زده بودم، ولی متاسفانه امکان دانلود نداره!
به این سایت هم یه سر بزنید:
http://www.cicling.org
سایت یه کنفرانس سالیانه س که مییتوند از تو سایت تمام مقاله های ارایه شده و عکس های کنفرانس ها رو ببینید...

کتاب‌ها رو نمیشه دانلود کرد اما مقالات قابل دانلودند که اکثرا تو صفحه 2 به بعد لیست شدن.
مرسی بابت معرفی لینک. بنظر سایت مفیدی میاد. سر فرصت به‌دقت مطالعه می‌کنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد